trimas sbb kunjungi blog saye..~~

selamat datang~~ law rajin or banyak mase terluang, bace la sumer nyeww...
law terlebeyh2 mase 2...nak jadi follower pon bole~~sbb saye hargai anda~~
jasemu di kenang..~~ lalala~~

Saturday, August 6, 2011

kat sni~~penentu segalanya~~
susah sng kne la truskan..
aku da start suke kan keje nursing nih...
tetambah ble aku brjaye la bt management at wad geriatric or org tue~~
bt aku pk sejenak, bile aku tue2 t camnih ke keadaan aku?
anak2 hanta kat spital, n sunyi je..
tringat lak at opah aku...
kesian tgok muke dyeorg yg pnoh dgn kesunyian n simpati lg bergande2 ble tgok dyeorg ta nak mkn~~
kulit mengendur..tade gg...terpakse ikat tgn nenek2 2 sbb nak elak kan dye cabut tube kat idung..
mmg la tak selese..tp...terpakse bt gak..sbb t dyeorg ta mo mkn lak...kesian~~
lg kesian bile anak2 sndri pakse misi2 nih ikat mak dye...
aku ta nak jdi mcm 2..selagi aku hidop..aku ta nak biar kan mak bapak or nenek2 aku jdi cam 2...
sesibuk aku pon, aku akn cube yg terbaik tuk jage dyeorg ble tue t~~insyaallah~~


No comments:

Post a Comment